Where is home?

Helvetesveckan är över och jag har två dagar ledigt! Så skönt! =)
Idag har Gabbi, Elin & jag spenderat några timmar på stan. Gabbi fick shoppa loss lite, stumpan =)
Vid två skulle Elin med tåget till Stockholm och Gabbi och jag till Hälleforsnäs. Så nu är vi hemma hos mamma & pappa. Jag har inte varit här sen annandagen... det om nåt är kasst! Nåväl. Mammas köttbullar har vi blivit bjudna på så nu kommer jag vara nöjd en tid framöver, haha. Shit vad bortskämd man var när man bodde hemma. Hemlagad mammamat varje dag! Nu uppskattar man den tusen gånger mer än när man bodde hemma.
Mamma tvingade med mig ut i skogen också, ja dom bor i skogen, men det är skillnad på skog och skog, haha. Mamma, Gabbi, Maj-Britt och Amber och jag blev det som promenixade. Var ju trots allt rätt mysigt i lera och snö, solen sken och Ambers energi smittade av sig =) Underbart!

Imorgon funderar jag på om vi ska åka ut till Yxtaholm och Prinsens Araber och hälsa på Ella. Vore kul att se vilka hästar hon har kvar och vilka som är nya. Har inte varit därute sen 2006 innan studenten... Åh jag saknar det!


/Dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback