Gotta take the fight

Fuck it! Jag har noll energi och känner mig så sjukt jävla deppig! Hatar den här jävla känlsan som liksom tar kroppen helt ur balans. Hjärtat känns liksom oroat vilket drar med hela kroppen i skiten. Härligt!  Jag trodde att jag hade lärt mig att ignorera och inte tänka alltför mycket på saker och ting - förra veckan gjorde jag det riktigt bra! Ironiskt men sant. Nåväl nu är det dags att göra slag i saken för jag orkar inte längre. Jag vill att mitt liv ska kretsa kring mer än det. Jag är trött på att inte rikitgt kunna glädjas åt saker och ting för att andra känslor tar överhanden. Jag är trött på att hela tiden känna att det fattas någonting. Jag är fruktansvärt trött på att huvud och hjärta aldrig kan samarbeta.


På tal om hjärtan så tror jag att jag nästan fick pappa att sätta hjärtat i halsgropen igår. Vi satt i soffan och plötsligt fick jag nåt knäpp i nacken som jag haft flera gånger förut men jag kan aldrig vänja mig vid känslan, det gör ju sjukt ont och det är omöjligt att förklara känslan. Det liksom känns som om nåt i nacken, på högra sidan, liksom slits av och så blir det varmt runtomkring. Asvidrigt. Samtidigt började jag tjura för de gjorde så jäkla ont och pappa blev nog minst sagt  förvånad när jag helt plötsligt satt och tjurade, haha, förlåt pappa! <3

Nåväl. Nu känner jag doften av mammas pannkakor i köket, dags för lunch alldeles strax!

/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback