Turn my head

Jag gjorde det! Jag gjorde ett försök att visa var jag står. Ett försök. Sen vet jag inte hur det gick fram. Men vad mer ska jag göra? Om det hela blev någon större framgång är rätt svårt att avgöra men nej... det känns inte så - inte ens den sjukligt naiva delen av mig säger det. Nåväl.

Vaknade ett antal gånger under natten av att magen kändes som om den skulle sprängas, fan om det är urinvägsinfektion igen!!! Känns dock rätt troligt! Jag har fan inte tid eller lust att ta mig till vårdcentralen igen! Eller ja, går det att beställa en helkroppsbesiktning när jag ändå är igång? Få knäna röntgade, nacken kollad och se om det är uvi igen. Intresseklubben antecknar... 

Har jobbat 12-20.10 idag. Dagen gick galet fort! Gav mig på planogrammet på herrdofterna - på 7 timmar hann jag en och en halv sektion! En och en halv! Det är långt ifrån halvklart och knappt en början, haha! Var kunder hela tiden så hann inte längre än så! Jobbade kvällen med Elli  <3 Fixar-Elli var igång och meckade med inredningen med både gem, kniv, skruvmejsel och jag vet inte allt vad hon använde sig av, haha! 
Fick med en goodiebag från jobbet, jag vet bilden är kass!





Efter jobbet mötte jag upp Elin vid stationen, handlade lite och gick sen hem till mig, åt middag och sen intog vi som
vanligt soffläge och här är vi än, haha! 

/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback