The future of happiness?

Trodde att det skulle kännas bättre än såhär. Tyngden över hjärtat lättades för en stund men nu är den tillbaka - på samma ställe med samma tyngd. Orkar fan inte med det här! Det kanske inte var av den orsaken som jag har mått som jag har mått. Fast vem försöker jag lura, jag vet att det mesta berott på det. Det känns så långt borta och det känns så fel att jag var tvungen att låta hjärtat skena iväg. Idiot jag är!
Men nu då?
Just nu får jag nästintill panik av att vara hemma ensam för jag vet att jag bara får mig själv att må dåligt. Jag vill inte ligga hemma i soffan en lördag med solen skinandes utanför. Var egentligen meningen att vi skulle fira Sanna hemma hos Elli ikväll men då Jonathan är dålig så kunde inte Sanna. Sen sa Elli att jag ju kunde komma över om jag ville. Och jag vill. Men jag har noll energi att ens ta mig upp ur soffan. Jag har ingen energi till nåt. Förutom på jobbet. Efter att ha varit ledig i flera dagar kändes det så jäkla bra att vara tillbaka på jobbet och jäklar vad energin flödar där. Känner att jag kan något där. Jag vet vad jag pratar om. Nåväl.

Nu ska jag vila lite och senare kommer en uppdatering om gårdagen.

/Dess


Kommentarer
Postat av: Tessan

Gumman!! Jag förstår verkligen hur du menar, eftersom jag känner precis likadant ibl. Ena dagen full med energi o nästa dag är man helt tom. Vi får hjälpa varandra att hitta tillbaka till oss själva, dem vi var förra sommaren :D

Du vet att jag alltid finns för dig!!

Älskar dig <3

Postat av: Marie

hej gumman! tack snälla du, va gulligt av dig, så du har hittat till maskara också? välkommen välkommen ;) tihi..



och vad det än är som du är deppig över så hoppas jag att det går över snart! :)

2009-04-18 @ 23:08:26
URL: http://maskara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback