Take me away from here

Åh jag vill härifrån! Känns som om jag sitter fast! Fan mig att jag ska vara så jävla rastlös! Klart jag trivs här. Här har jag mesta av familjen i närheten, underbara vänner och jobb. Allt är tryggt. Så förbannat tryggt. Skönt ja men jag hamnar lätt i tankegången att alldeles för mycket trygghet nästan kväver mig. Äsch jag vet inte. Kanske räcker det med att åka bort någonstans bara ett tag, ta lite semester.... Lika bra att släppa tankarna kring det hela och låta det bero.
Är det inte så det blir lättast? Ett leende på läpparna så klarar man sig ett tag.Nåväl.


Har i alla fall haft en mysig dag idag. Ledig hela dagen inför påskhelgen. Elin och jag gick upp rätt sent. Jag vaknade redan vid nio men gick inte upp förrän halv elva då Elin vaknade. Åt sen frukost och bara tog det lugnt. Senare traskade vi ner på stan för ett besök på systemet och sen åt vi lunch på American pizza ; ) Eftersom Elin är i Flen på Amazon och festar ikväll så ville hon äta nåt nyttigt till lunch ; ) Haha sån jäkla klassiker när det gäller oss! Det går sådär!
Efter lunchen gick Elin hem till sig och jag hem till mig (!) hehe. Vilade lite innan jag begav mig ner på stan återigen för att möta Tessan =) Hon inhandlade ett par skor och sen åt vi middag på Beiruts =) Tack för en jättemysig eftermiddag /kväll stumpan! <3

Nu ska jag kolla på Criminal Minds!


/Dess

Kommentarer
Postat av: Elli

vart ska vi åka stumpan? sthlm en helg? :)

ska vi dra när lönen nått kontot eller?

allt för att du ska må bra <3

Puss

Postat av: emma

åh vad jag önskar att jag kunde ta med dig någonstans!

2009-04-10 @ 09:00:44
URL: http://kalltkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback