Röda läppar

Nu är frågan vad jag har lyckats åstadkomma idag?  Inte mycket alls faktiskt. Och inte mår jag dåligt för det ;-)
Syrran och lillan tog en promenad ned på stan där syrran hämtade ut ett paket. Dock stannade vi till på Deep Cuts först. Så nu är tid bokad för det nya tillskottet =) Saken är den att han erbjöd mig tid en söndag, den 24:e maj,  men då visste jag att jag jobbar, så då fick jag den 3:e juni istället. Men när jag kom hem ringde jag Ronny och han kunde jobba den söndagen iställlet för mig så ska ringa och kolla om den tiden finns kvar  :-). Noll tålamod! Vill ha den nu! Nåväl.

Vid 18 kom Tessan, gick en sväng med Maxi genom Djurgårdsparken och sen hem och fixade middag: räksallad =)
Tessan fixade även efterrätten som bestod av fruktsallad med riven vit choklad som vi sen stoppade in i ugnen, riktigt gott =) Tack så jättemycket för ikväll stumpan!  I'm back on track igen! Jag känner det i hela kroppen! Underbart!

Imorgon är jag ledig... igen! Känns som om jag är ledig jämt, fast jag jobbar helgerna, men ändå jobbar jag i stort sett lika många timmar som de andra. Weard.

Nu är det dags för sängen... eller nej antagligen inte. Jag brukar fastna här. I min fåtölj. Med min rosa mini-dator. Med CSI i bakgrunden. Med musik som strömmar ur högtalarna. Så med andra ord: jag sitter upp en stund till!

/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback