Pretty girls

Bakis eller inte. I den här stan kryper man till nästa ställe.
Tuna Parks personalfest igår var riktigt kul! Sen om man mäter kul i alkoholintag är en annan sak, men jäklar vad kul vi hade i så fall! Vårat personalrum såg ut som ett bombnedslag med kläder och skor och smink all over the place under dagen, tre tjejer som ska bestämma outfit är inte att leka med! ;)
Snälla Håkan hämtade oss efter jobbet och körde oss hem till honom och Elli där hela Kicksfamiljen anslöt sig. Drack lite vin och myste! Sen blev det taxi till Lokomotivet och ja som sagt - jäklars vad kul vi hade! Vid ett då hela kalaset egentligen skulle sluta,  hade i stort sett alla utrymt lokalen sånär som på Elli, Karin & jag och kanske ett 10-tal personer till som röjde på dansgolvet. Peder klev fram och sa att de skulle ha öppet till 02 istället och att det var lite fritt fram i baren, wohoo! Bered väg! ;-)  Haha!
Vid stängning pratade jag med H i luren, fixade skjuts till Elli och mig sånär som på en limousin! Det ni gott folk! Haha!
(Stod en limo utanför hela kvällen som man kunde åka med om man ville) Så snälla chaffisen släppte av mig på stan och Elli hemma hos sig. Sen är resten lite luddigt haha!

Har ungefär fått 2 timmars sömn och imorse upptäckte jag alla blåmärken och bitmärken (!) så festen igår var riktigt jävla lyckad! ;-)  Har även jobbat på det (vad annars liksom, min helg skulle inte vara komplett annars), det var rätt kämpigt....

 Nu ska syrran och jag snart bege oss ner mot stan och Raw. Quireboys spelar där ikväll.


/Dess

Kommentarer
Postat av: Elli

Ja det va en toppenlyckad kväll som sent kommer glömmas.

Men hur och från vem du fått bitmärken får du allt berätta ;)



Tack för igår/inatt stumpan <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback