Nästan perfekt...

När jag använder uttryck som "Ouff" "whaaa" och "ajajaj" då är det Amber som har landat. Inte bara hos mig - utan också på mig! 17 kilo i ivrig fart upp i soffan! Älskling =) Mamma&pappa kom förbi på en fika. Mamma skulle lämna in sin mobil med en förhoppning att få köpa ny. Men inte! Den skulle tydligen gå att laga. När mamma hasplade ur sig "vad synd" hade försäljaren tittat konstigt på henne. Konstigt! Haha! Älskade mamma!

Maria D (jag lär mig ;)) & jag åt lunch på Flaneur, kändes så skönt att få träffa henne, även om det bara var för en stund. Men imorgon är det vi som har myskväll hemma hos mig <3

Middag åt jag med kollektivet at my place <3

Har varit en riktigt lugn men mysig dag, glad för det mesta. Måste även erkänna att ett litet lyckorus gick igenom kroppen nu när jag äntligen vet vad jag ska tatuera :)


/Dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback