Hugger i sten

Idag har varit en riktigt mysig dag! =)
Elli och jag möttes upp innan nio imorse, handlade frukost och begav oss till Jessica och
Studioett dit även systeryster och Nelia kom och överraskade oss =) Äntligen är jag korthårig på riktigt igen ;) och Elli toppade och fixade till luggen =) Jessica är så jäkla duktig! Ska ni klippa er så bege er dit gott folk!

Vid halv elva var vi klara och tog tåget mot Stockholm vid 11, Sanna hoppade på i Läggesta och dagen har verkligen varit så jäkla bra! Tack så jättemycket för idag tjejer! <3 Ni betyder mer än ni kan ana!
Men (men är ett jävla ord men dock så förekommande i mina texter, det finns alltid ett men med) väl på tåget hem kom någon konstig känsla över mig. Känsla av ensamhet. Den känslan har jag fan jobbat bort för länge sen för ensam är jag fan inte! Men där kom den ändå... Helveteskänsla!


/Dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback