Get drunk or not!? I choose...

Valborg... Så fort det är någon högtid eller dylikt så är den eviga frågan "Vad händer då?"  Tja Valborg handlar om att bli fullast. Är det inte så? - Jo det var så när man var 15.( Och en gång vann jag!)
Men nu är jag inte 15 och nu vill man inte bli fullast - då får man (läs jag) bara ångest! Nu vill jag bara dricka vin, äta nåt gott och umgås med vänner. Och vill jag det så får jag det! För imorgon sitter Elin, Sanna & jag hemma hos Elin och dricker vin och förhoppningsvis äter något gott och går sen till RAW för att kolla på Le Mans. Det är precis vad vi gör.
Utan att bli fullast.  Och till er som nu kämpar för att bli det... - tänk för fan på morgondagen!

/Dess

Kommentarer
Postat av: emma

haha då är det bara andra dagar som du blir fullast och inte tänker så mycket på morgondagen då? ;)

hoppas ni får en jätte mysig kväll! vi åker hem och myser i bettna =)

Älsk! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback