Fantasin skenar

Torsdag. Torsdag med noll planer.
Ska fixa lite frukost och sen ska jag nog kila ner i källaren och rensa mitt förråd, är rätt svårt att ta sig in i det faktiskt. Och jag måste få ner makeupstolen. Men jag hatar att vara därnere. När jag ska ner och hämta nåt där skenar fantasin iväg och i de övriga förråden finns det både det ena och det andra. I något finns det en fängslad kvinna som desperat vill ut. I ett annat finns det en galning som vill slå ner mig och hålla mig fången. Ingen kommer att hitta mig men varje gång någon tar sig ner i källaren kommer jag att se och höra personen, desperat försöka ropa på hjälp men ingen hör. Nåväl. Fantasin skenar ibland som sagt, haha! Datorn får följa med ner och spela musik för mig så kanske det skingrar fantasin, haha!

/Dess

Kommentarer
Postat av: Elli

Haha gumman! Precis sådär är ju jag oxå!

Jag lovar, jag hittar dig.. om det nu mot all förmodan skulle hända ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback