Djävulen och jag

Har legat i soffan hela dagen idag, knappt förmögen att röra mig. Jävla huvud. Jävla kropp.
Vaknade halv fyra imorse och kunde inte somna om pga en galen huvudvärk som satt kvar sen igår. Vid halvfyra snåret sätter även fågelhelvetet igång utanför... jag skulle lätt kunna skjuta fanskapet! Så lade mig på soffan istället och lyckades somna runt 5 kanske. När klockan ringde var huvudvärken kvar precis där jag hade lämnat den innan jag somnade in för en stund. Dessutom mådde jag illa. Så ringde till jobbet och sjukskrev mig. Fan vad jag hatar det!!! Jag har jobbat på Kicks i snart ett år och det här är andra gången jag sjukskriver mig, Första gången var när jag hade urinvägsinfektion. Jag hade inte pallat en heldag på jobbet om jag så hade tvingat mig dit.

Har försökt äta lite men efter några tuggor känner jag mig mätt och maten står mig upp i halsen. Några minuter senare känner jag mig jättehungrig igen men vågar inte äta för att jag vet hur det blir. 
Nåväl. Det blir nog bra snart.

/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback