Älskade syster!

Jag undrar vart jag skulle vara här i livet om det inte vore för dig, min älskade underbaraste syster! Du har verkligen stöttat mig genom allt och jag vet att jag alltid kan lite på dig!  Jag vet att du alltid finns här för mig som jag hoppas att jag finns för dig! Du har alltid varit och är den modigaste utav oss och det är en egenskap jag älskar hos dig! Du har lärt mig så mycket med det! Att våga vara rak och stå upp för mig själv - även om du alltid får ge mig en extra spark där bak... eller ett par! Haha! Det du lyckades styra upp den här gången... Jag visste inte om jag skulle bli arg och förbannad eller inte... Men jag vet att du gjorde det för att du bryr dig om mig, för att du älskar mig och att du aldrig skulle göra något som var dåligt för mig. Hade du inte gjort det du gjorde hade jag nog kanske aldrig fått dom svar jag faktiskt fick idag. Det som kom att lätta mitt hjärta mer än jag trodde var möjligt. Jag förstår inte att allt du tar dig för blir så bra!

I alla år har du funnits där för mig och jag undrar hur jag som person skulle vara idag om det inte hade varit för dig. Du har lärt mig så mycket och gör fortfarande! Även fast du nu har lillskruttan att ta hand om så finns du inte där mindre!
Att bo så nära som vi också gör - hur många har den möjligheten? Och hur många skulle stå ut med den möjligheten?  Jag älskar att ha dig nära. Jag älskar att sitta och prata med dig i timmar. Jag älskar att hitta på spontana saker med dig. Jag älskar att du är min syster. Jag älskar att du är du. Jag älskar dig!








Tack för att du finns!

/Lillasyster

Kommentarer
Postat av: Elli

Åh vad fint :) önskar jag hade en syster :(

Ni är så fina tillsammans.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback