Relativt vit helg

Trots en relativt lugn helg (därmed inte sagt att den var innehållslös) har jag inte haft tid att blogga. Tid och ork.
I fredags jobbade jag min sista dag på H&M lagret, jobbade kväll 14-21 vilket var otroligt skönt : ) Känns otroligt skönt att mitt schema är över där nu. Nu är det Kicks som gäller. Kicks och en affärsidé som jag spinner lite på. Ska ringa och kolla upp lite saker angående affärsidén sen får vi se vart det leder - om det ens leder någonstans ; )

I lördags var jag en sväng på stan för att inhandla 4-årspresent till Theo. Resultatet blev ett linne med McQueen och...? från filmen Bilar, och tillhörande kallingar, plus en plånbok med motiv från Bilar. Mamma, pappa & Amber hämtade upp mig vid 13-tiden för att bege oss till Stockholm på 4-årskalas. Har inte varit hos Theo, Daniel och numera Fia :) på hur länge som helst, så det var trevligt. Även Henke och Gabbi & Olivia var där :) Mysigt!
Efter kalaset åkte vi en sväng till IKEA Barkarby då de bor typ 5 minuter därifrån och jag "var i behov" av en shoppingrunda där ; )
Kom hem till Eskilstuna runt 21, svidade snabbt om och bättrade på sminket och cyklade sen till Bubba där syster & Pontus var. Även Elin tittade förbi. Drack lite vin och begav oss sen ner på stan och Strömsholmen. Ingen av oss var egentligen speciellt taggade men jag fick se vad jag ville ; )

Igår jobbade jag 12-16 på Kicks. Efter jobbet var jag grymt hungrig - kan bero ganska mycket på att Ellie, Sabina och jag avslutade dagen med minst en halvtimmes prat om mat, haha! Köpte kebabtallrik och cyklade hem till Tessan. Hade inte träffat henne på flera dagar, hur jobbigt som helst ju! Spenderade kvällen där med film, cola, cheese balls och min underbara vän!

Idag har jag fixat och donat en massa hemma. Tvättade fönstrena i vardagsrummet och tog ner gardinerna, planterade o lite blommor och så. Även köket har fått en liten makeover, haha! Nu är det bara gardiner som fattas för nu har jag i alla fall en gardinstång, haha!

Jag borde verkligen bli bättre på att uppdatera här så jag slipper flera-dagars-prognoser jämt, haha!

/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback