Med alldeles för mycket tankar

Blir snart galen av allt tänkande och funderande! Tankarna mal i huvudet mest hela tiden! Kan knappt sitta still och ensam funkar knappt. Tur då att man har underbara människor som förgyller min vardag och hjälper mig att komma på andra tankar.

Tvättade och plockade lite här hemma på förmiddagen, sen lade jag mig på soffan och somnade... sov nästan
2,5 timme (!) Sen mötte jag upp Elli vid halv tre och vi cyklade ut till Tuna för att kika runt efter stövlar... gick sådär. Men vi fick iaf ett par varsina skor :) Elli började jobba klockan 16 så jag följde med in till jobbet en stund. Anna ville prata med mig... *gulp!*        Jag fick nyckel och grejer till jobbet! Känns riktigt bra måste jag säga!  YES!!! :)

Cyklade hem runt halv fem, fixade med tvätt och fick ganska snart panik över att spendera kvällen hemma, så jag ringde Emma. Cyklade dit efter att jag duschat och fixat sen spenderade jag en helmysig soffliggarkväll där : ) Tack gumman! :)

Imorgon åker jag hem till mamma&pappa och stannar till torsdag. Ska hjälpa dom att klippa gräs och grejer ; ) Blir även en fika med Jocke, Joel & Susanna :) Även helgen börjar planeras, underbart! : )


/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback