Tillåt dig att vara stolt över dig själv!

Känslan av att höra att någon är stolt över en måste vara en av de mäktigaste känslor. Mamma kom och kramade mig idag och sa de orden. Tack älskade mamma! Det blir liksom lättare att tillåta sig att berömma sig själv. Även om det kanske är fel (?) att känna sig stolt över sig själv, så är det något man måste tillåta sig att göra. En av mina stora drömmar har alltid - ända sen jag var liten - varit att få jobba i butik. Kanske låter fåingt för många, men det är något jag alltid har velat göra. Nu gör jag det - jag har uppnått en av mina drömmar och att jag även jobbar i en butik där min makeuputbildning gynnar är bara bonus. Att jag dessutom får jobba med människor som från första ögonblicket tog en stor del av mig och mitt hjärta gör att allting känns för bra för att vara sant.
Är jag verkligen värd allt det här?



Jag är otroligt glad & tacksam för det jag har

Kommentarer
Postat av: Elli

Du är HELT KLART värd detta gumman!! :D

2008-09-18 @ 23:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback