Så likt men ändå så olikt

Sitter hemma hos mamma&pappa i Hälleforsnäs. Kan vara sista gången jag sitter här.
Känns ju sådär måste jag säga. Eller egentligen helt sjukt. Men nya tider kommer och förändringar är bra!
...Tror jag.

Har precis varit ute med Amber en sväng. Gick upp förbi Erika och in i skogen där vid Brukssjön. Så jävla mycket vi har härjat överallt när vi var små, haha! Överallt och ingenstans. Närsomhelst och varsomhelst. Gick förbi "spökhuset" precis i slutet/början av skogen, hur man nu vill se det. Tyckte alltid det var så obehagligt att gå förbi där och sen vem det nu var som sprejade om det då och då? Jag har verkligen ingen aning, har du?
Gick sen förbi Lager157 och sen uppför bruksbacken, sen vidare förbi Konsum, över skolgården och sen hem. Saker och ting är så likt men ändå så olikt.

Nåväl

/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback