Middag på Beirut Sellers

Kom i säng ganska sent i natt... Är så jäkla skönt att kunna lägga sig när jag känner för det - både på gott och ont kanske men just nu är det otroligt skönt :)
Timmarna på jobbet igår kväll gick otroligt fort. Plockade upp massa varor och larmade säkert närmare hundra parfymer och dyrare makeup, helt sjukt mycket igår, haha!

Idag mötte jag upp Tessan, Emma & Tommy på stan för lunch. Inte helt otippat blev det Beirut Sellers :) Älskar verkligen deras mat! Och sällskapet var det bästa : ) Sen gick Tessan & jag en sväng på stan. Var inne på Make up Store där Tessan handlade lite grejer. Jag har ju 30 % där eftersom jag är verksam inom makeup så ibland lönar det sig att ha mig med, haha! 

Vid sju ska jag till Emma & Tommy och äta tacos :) Får se om Tessan följer med, har messat henne men hon slutar jobba vid 18 så hon hör av sig då I guess :) Hon brukar inte banga så även hon kommer nog med :)

 Hur mysigt som helst! Både lunch och middag med de underbara :) 











Måste ju säga att vi utgör en jäkla bra kvartett!

Kommentarer
Postat av: lisa

utan helgerna så skulle jag knappt överleva. ;p

Postat av: lisa

tack! jag vet inte ens om jag går rätt linje, allt känns bara fel justnu.. jag hoppas verkligen att de kommer med tiden och jag fattar vad jag vill bli, jag ska försöka att klara av gymnasiet och ta de värsta sen.

2008-09-02 @ 19:06:19
URL: http://lisisa.blogg.se/
Postat av: emma

haha jag blir så glad av bilden där jag ligger ner! hehe så jag var då, glad och jäkligt full, men oj så kul jag hade och vad bra jag mådde just då! och vet du vad det bästa av allt är? jag känner så mycket av de känslorna nu också! =D

2008-09-02 @ 22:38:47
URL: http://kalltkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback