Middag hos Emma&Tommy

Blev en mysig kväll hos Emma & Tommy med tacos å mys :) Tessan hade lovat sin mormor att dyka upp så hon spenderade kvällen där.
Jag skulle köpa med mig nån efterrätt vilket jag kanske inte direkt lyckades med perfekt, haha! Det blev bullar & munkar, och choklad med mint :) Lovely! Tack så jättemycket för ikväll!

Imorgon ska jag åka till IKEA med mamma & pappa :) De ska inhandla sängar och rubbet till nya huset, spännande :)
Jag ska försöka få tag på det där jäkla laptopbordet som hela tiden tycks vara slut... =/ Men jag hoppas :)
Har även fått uppdrag av Emma&Tommy att köpa ljus och duschdraperi till dem :) Till Tessan ska jag hämta ut ett par skor på DinSko (Hälla )som är undanlagda där till henne :)

Min nya sjukgymnast ringde idag, Ida som jag har haft förut har bytt vårdcentral så nu ska jag sättas på prov inför nån annan... känns sådär men men. Bokade en tid på torsdag klockan 14. Förhoppningsvis blir det sista gången där och istället kommer jag få en remiss till Friskis&Svettis, skulle vara det bästa känner jag.

Ska även till Millis och fixa min nagel som jag så fint pajade i lördags hemma hos brorsan... Det blir på torsdag klockan 11.00     : )


Now it´s time to go
/Dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback