Måndagsbarn

Bland mina depp-inlägg tänkte jag bjuda på en helguppdatering :)

I fredags jobbade jag 10-17, skulle ha jobbat till 18, men det var så lugnt så chefen sa att jag fick gå tidigare om jag ville så det gjorde jag :) Cyklade hem och gjorde mig iordning inför middagen på Beirut Sellers, hade beställt bord till klockan 19. Middagssällskapet bestod av Tessan, Emma, Jocke, Walen, Johan & Linda, Joel & Susanna, och jag. Syster, Pontus, Jocke & Andreas kom också förbi men hann inte prata med dom så mycket då eftersom vi skulle vidare på fest hos Jessica & Jonas. Kvällen var hur bra som helst, om inte fantastisk! :) Blev Nybron sen runt midnatt.   

Igår jobbade jag 12-16. Trött och frustrerad som fan. Men det gick med underbara människor i min närvaro. Väl hemma var planen att laga nåt gott men syster & Pontus föreslog att vi skulle åka hem till mamma&pappa så det gjorde vi. Eller vi fikade hos morbror & Maj-Britt först där också Henke (brorsan) var : )

Idag kom jag hem runt halv ett. Hann plocka och vila lite innan jag kände att jag var tvungen att komma härifrån.
Så åkte över till Tessan vid tre. Gick på långpromenad,  åt mat, pratade, kollade på tv och myste. Tack för det gumman! : )
Kom hem vid nio och sen dess har jag i stort sett bara suttit vid datorn.

Så det här var min helg i stora drag, hur har din varit?

/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback