Idag blev en bra dag! : )


Idag blev en otroligt bra dag!
 


Vaknade halv tio imorse men gick inte upp förrän tio över tio, helgens kassa sömn fick ut sin rätt till slut, haha!
Gjorde mig iordning och stressade iväg till Millis för att få naglarna fixade klockan 12 (stressade!? Tiden liksom  försvann, haha!)
Var klar vid 14 och mötte då upp Elli & Ronny på torget. Konstaterade att alla var hungriga så vi gick och åt på Flaneur, jättemysigt :) Efter lunchen skulle Ronny iväg på massa ärenden och Elli & jag shoppade :) Båda hittade en del :) Jag köpte ett par jeans och tre bastoppar på H&M, ett par chinos och trosor på Cubus, strumpor på Åhléns och två kulor till piercingen eftersom jag bara har en av ? kvar! Drog oss hemåt vid halv sex, jag stannade till på Coop för att fylla kylskåpet med nåt, haha!
Ronny ringde senare och hade varit och köpt färg till lägenheten och tyckte att vi skulle måla, haha! Kan nog nästan ha räknat med ett glas vin också, right? haha! Hade redan bestämt mig för att åka över till Tessan så jag avböjde.

Mötte upp Tessan vid Grodan och köpte mat och gick sen hem till henne och myste : ) Hon hade bakat bröd och en jättegod kaka, du är grym tjejen! : )


Tack Ronny för lunchen!
Tack Elli för lunchen och en fantastiskt supermysig eftermiddag!
Tack Tessan för en underbar myskväll!

Hur skulle jag kunna överleva utan er!!!???







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback