En dag på IKEA och hemmafix :)

Mamma & pappa kom och hämtade upp mig runt 09.15, som vanligt fick jag stressa och hoppa över frukosten. Hade satt klockan på 08.15... men jag gick inte upp förrän 08.40 typ... Smart Dess! Fick då för mig att jag skulle ta en dusch, haha!
Blev frukost på IKEA direkt när vi kom dit sen var det bara att sätta igång... Mammas & pappas lista var ju inte direkt kort...Haha! Då deras nya hus i stort sett är klart och de flyttar in nästa månad (vecka 41 var det va?) så var det en hel del som skulle inhandlas. Garderober, bokhyllor och vitrinskåp och sängar. När de prövade sängar blev såklart även jag sugen på en... Eftersom jag har problem med rygg och knän så var min den sämsta tänkbara eftersom fjädrarna så gott som var paja. Så världens finaste föräldrar tyckte även dom att jag skulle köpa en :) Så de betalade den så länge, tack så jättemycket!!! Verkligen! Väl hemma hjälpte de mig att ställa upp den och sätta dit ekbenen :)

    


Hm... skulle behöva investera i ett nytt överkast, haha!
...och blommor


Tack för idag världens bästa mamma&pappa!
Älskar er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin säng, inte ska du byta ut det överkastet?! Det är ju superfint. Hoppas du kan sova bättre nu!=)

2008-09-05 @ 15:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback