Det är dyrt att jobba på Kicks

...det är det faktiskt,haha! I stort sett varje vecka kommer det någon ny doft, nåt inom makeup eller hudvård etc. Och man vill ju gärna prova det mesta. En doft som jag har gillat starkt sen den kom är Versace Bright Crystal. Och eftersom jag gillar den så sjukt mycket har det blivit att jag sålt en del sådana, cred till mig, haha! Men har jag köpt den själv? NEJ!
Men klickade in på
http://www.nordicfeel.se/ och beställde den. Sjukt billigt!
Så nu, efter flera månader ute på marknaden, är den äntligen på väg hem till mig. 







Så att ni vet.

/Dess










Bild: http://www.apusauction.com.au/images/Perfume/PER-VER-BRI-CRY-AD.jpg

Kommentarer
Postat av: Marie

jag är också parfymtokig!!!! men jag har aldrig råd att köpa nån HAHA...



tips tips: dior - j´adore (SÅ FRÄSCH!!!)

guess - by marciano (är tokig i sött OCKSÅ!)



har ni fått provet från nya amor amor - tentation? jag använder den VÄL må jag säga...



och så har jag en doft som har, och kommer alltid ha tror jag FÖRSTA platsen på min dofttopp:



DIOR - Chérie (parfume)

ALLTSÅ den är bara för bäst! nosa på den ;) ha det bra tjejen! (ja och bright crystal är inte fy skam den heller såklart!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback