Återigen ett måndagsbarn

Måndag igen. Tiden går så otroligt snabbt. Nästan för snabbt. Eller kanske inte, för snabbt för vadå?
Ibland känns det som om jag väntar på något och ser därför framemot dag efter dag... Men vad väntar jag på? Jag är nyfiken på framtiden, vad livet har för mig, men det kommer väl visa sig i sinom tid? Så vad väntar jag på?


Idag har jag spenderat dagen med Maria Diesel, Ellinor & Elin. Möttes upp på Mäster Skoog där Ellinor provade studentbalsklänningar. Provades några stycken men sen hittade hon den perfekta, så jäkla fin!
Sen åt vi på Hurtig's och beslutade oss att åka till Tuna Park och kika lite. Det var Ellinor som stod för den mesta shoppingen ; ) Var inne på jobbet en sväng där Ronny & Karin just hade fått en deeeel att göra. Hade kommit sjukt mycket varor!!! Tre stora pallar! Och det mesta lär ju vara julkartonger som vi får fylla upp vårt lager med... *Gaaah*
Tittade sen in en sväng på Carlings där både Martan & Angela jobbade idag så stannade och pratade med dom en stund =) Efter Tuna blev det kvällsmat på MAX.

Tack tjejer för idag!
/Dess


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback