Den bästa medicinen...

Jag känner mig bättre nu. I alla fall bättre än senaste inlägget. Jag är fortfarande trött mest hela tiden och bär på en huvudvärk som knappt går över med värktabletter men jag har medicinerats med den bästa medicin ni kan tänka er! 

- mina vänner! 


Igår åt jag lunch med Elli & Ronny på Beirut Sellers, jättemysigt =) Sen gick vi en sväng på stan. Jag inhandlade underkläder, baslinnen, en väska och ett Biothermläppstift =) Vid halv fyra var det dags att ta sig till jobbet, jobbade
16-20.10. När kassan var räknad och allt såg jag att jag hade fått ett sms från Tessan som undrade om jag hade lust att komma över på en kopp te och Grey´s. SÅKLART! Så cyklade hem till henne och satt och pratade och myste.
Tack underbara ni som hjälper mig att inte falla ner i det som sliter och drar i mig! Ni är underbara! <3

Idag har jag mest sovit - och jobbat. Gick upp runt 10.00, satte mig vid datorn, ordnade frukost och så. Sen lade jag mig i soffan och kollade på film - och somnade återigen. Vaknade runt halv tre igen, fixade iordning lite potatisgratäng och åt det och gjorde mig iordning för jobbet. Har sen jobbat 16.00 - 22.10 ikväll. Tuna Park har ju alltid "kupongrace", - får jag kalla det det?- varje år, så också i år.
När det var dags att cykla hem i ruskvädret var Elli&Håkan så jäkla gulliga att de tog med min cykel bak på bilen och skjutsade hem mig. Tack tack tack! Så himla gulligt verkligen! =)

Nu är det snart dags för en dusch och sen sängen?

/Dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback