Födelsedagsfirande, jobb, utgång, fika

Hade tänkt att skriva denna helguppdatering igår då det fortfarande var helg, men som ni kanske kan utläsa av föregående inlägg blev det lite för mycket för mig igår. Var helt slut...
Men bättre sent än aldrig ; )

 I fredags jobbade jag 10.00 - 19.45, sen hem till Elin där vi kollade på Idol och drack vin =) Jag svidade om, sminkade mig och fixade och sen blev det Nybron, som vanligt. Hade riktigt kul! Vi dansade i stort sett konstant =) Valle var där och då dansar man *skrattar*! Underbart! Kröp ner i Elins säng runt 04.00? Haha. Då efter att ha sms:at med någon, lite speciell.

Vaknade av mobillarmet halv elva, gick upp och duschade och sen åt Elin och jag frukost. Sen cyklade jag till jobbet runt tjugo i tolv, jobbade 12-16. Efter jobbet cyklade jag hem till Elin igen för att hämta mina grejer, men jag var så jäkla hungrig så vi beställde mat på Nattkröken och åt sen hemma henne. Sen blev det snabbt hem och duscha, hitta passande kläder för kvällen och fixa mig inför Ellis födelsedagsfest =) Ronny kom lite innan 19, och då hade jag fortfarande inte bestämt kläder (!). Kvart över var vi på till Elli. Blev en galet trevlig och rolig kväll med singstar, underbart sällskap och en glad stämning på hög nivå! Kom ner till Nybron runt halv ett och fortsatte kvällen där.

På söndagen (läs igår) jobbade jag även då 12-16. Kom hem runt 10.30 någonstans ifrån där jag helst av allt hade velat stanna kvar ett par timmar till men det var bara till att pallra sig upp för att åka hem och duscha, sminka och svida om inför jobbet. Shit vad trött jag var alltså! På kvällen städade jag en massa. Städade bland dofter/makeup/hudvård/hårprodukter... you name it. Mest för att få plats med alla de grejer jag fick med mig hem i påsen i fredags från jobbet ; ) Var värsta julafton då ju!  Fick massa produkter därifrån : ) Bland annat Amo tentation & Diesel (dofter), Brun-utan-sol-gel från Lancome, mascara och stickfoundation från Nouba, Max Factors nya mascara som inte finns i butik än, Foundation från Loreal, mineralmakeup från MaxFactor, massa produkter från OPI, mm. 
Love it!    Sen hade Pontus bakat paj så vi satt nere hos mig och åt paj och myste med Söderholm =)


Hoppas er helg varit bra!
/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback