When love is all around you...

Bloggandet blir sämre och sämre känner jag, men det kanske bara visar att jag inte har fått nya tidens beroende:
bloggberoende. Haha!

I fredags blev det american pizza & Idol hos Tessan och sen Nybron. Var ganska dött tyvärr men musiken var faktiskt bättre än på länge ; )
I lördags jobbade jag öppning - stängning, dvs 9.30 - 17.10, lyckades få mig 5 timmars sömn iaf, haha! Till slut var jag sjukt trött på jobbet, men jag fick skylla mig själv, jag vet! Hade bestämt mig för en hemmakväll så cyklade hem och duschade och svidade om till myskläderna. Efter lite övertalning följde jag med syrran och Pontus ut och åt middag på Wing Thai. Sen var min plan att jag faktiskt skulle gå hem... - men så blev det inte!
Följde med till Vainot där det vankades överraskningsfest för Patte som fyllt år, vid 22 packade vi ihop oss allihop och ja... han blev nog ganska paff, haha! Blev en jättetrevlig kväll! : )








Vimmelbild från etuna.se

Jobbade igår åsså, öppning - stängning. Kollade på film med kollektivet och bara tog det lugnt. Fick sms av Valle som tyckte att jag skulle ta mig ner på stan och ta en öl. Lät ju riktigt trevligt men va så sjukt trött och dessutom skulle jag upp tidigt imorse, men helt klart en annan gång! : )

Imorse följde jag med Elli till Blue Lotus där hon hade tid klockan 08.00. Hon tatuerade in vingar på ryggen, så jäkla snyggt blev det! : ) Därefter följde jag med den änglafödda Elli ;) hem till henne, åt frukost, pratade och spelade Buzz :) Blev visst utklassning! Jag erkänner... jag blev utklassad, haha! Tack för idag gumman :)
Cyklade hem och fixade lite hemma, så nu är min lilla "kontorshörna" klar. Känns som om det alltid finns nåt att göra...
 *pust*. Gjorde lunch och lade mig sen i soffan... somnade vid 14 kanske och vaknade halv sex typ... Fan!

Går för övrigt på alvedon (ge mig nåt starkare!) för min extremt smärtande rygg och knän som hela tiden gör sig påminda! Blir fan galen!
Var både på Intersport och Stadium för några dagar sen för att köpa knäskydd.... Det gick ju sådär när de bara har såna man trär på knät, med ett hål precis över knät. När jag förklarade att jag behövde skydd för att hålla knäskålarna på plats tittade hon mest konstigt på mig... Jag måste ha knäskydd!


/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback