När luften går ur mig...

Känns riktigt jobbigt för jag har inte känt såhär på så länge och jag vill inte heller känna såhär. Jag vill vara fylld med energi, känna mig glad och verkligen känna att livet leker! Jag har känt mig så en längre tid och vill inte förlora den känslan att känna sig upprymd för minsta lilla och känna att jag vill göra allt! Nu känns det som om jag kommit in en period där luften har gått ur mig. Jag försöker hålla mig på topp, försöker intala mig att  jag har all den energi jag önskar att jag hade, men i slutändan så vet jag att jag bara lurar mig själv.
Är det så enkelt att jag kan skylla på hösten? Jag kan ju intala mig det i alla fall... sen märks det om jag lurar mig själv... Det märks alltid förr eller senare.

Vad är det här? Jag känner mig deppig och nere och vill helst av allt stanna i sängen mestadels. Det här är inte jag och jag blir förbannad på mig själv att jag känner såhär! Jag vill känna mig oövervinnerlig och att jag klarar allt! Vart tog den känslan vägen? Ge tillbaka den! Jag behöver den verkligen nu!

"Det kommer en tid i varje människas liv då man kan välja att ge upp eller gå en extra bit"






/Dess

Kommentarer
Postat av: Marie

Taaack!

Nejjjj inte deppig! Det är nog bara höstvädret! Tänd några ljus och drick en kopp varm choklad och måla naglarna i nån ball färg så ska du se att du mår bättre sen ;D :D

Postat av: Elli

Men gumman!! :( så får du inte känna juh, då blir ju jag oxå depp :/

Men du ska se på lördag, då ska det bli skoj och du ska få tillbaka glädjen :D det ska jag och Ronny fixa! LOVAR!!



Pussar

2008-10-29 @ 17:01:56
Postat av: emma

..och på fredag ska du må så bra du bara kan tillsammans med oss andra underbara! du har så många fantastiska vänner och vi älskar dig sååå mycket! jag gör då det i alla fall! jag bryr mig så mycket om dig och finns alltid här! massa kramar till dig gumman!

2008-10-29 @ 17:30:24
URL: http://kalltkaffe.blogg.se/
Postat av: Sara.

heej! allt bra? kolla gärna in min blogg och lämna gärna en kommentar:) ha en trevlig kväll!

2008-10-29 @ 17:35:24
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: emelie

snygg banner! gjort den sj+kram

2008-10-29 @ 17:38:21
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback