Måndags- & födelsedagsbarn

Den här måndagen har bestått av möte, tvätt & tid med en underbar vän.

Gick upp halv sju imorse... Blev ganska förvirrad när klockan ringde eftersom jag egentligen är ledig idag. Men kom på rätt snart att det var morgonmöte på jobbet. Så trött som ett as var det bara att ta sig upp ur min otroligt sköna säng!
Efter en stund kom syrran ner och åt frukost med mig =) Hon är sjuk, förkyld hon med, så hon var hemma från jobbet för att vila upp sig. Hon har ju den lilla att tänka på också.
Mötte upp Elli, dagens (och helgens )födelsedagsbarn, vid Sylvia halv åtta för att cykla ut till Tuna. Myste ihop oss i personalrummet allihop och åt frukost som Anna hade fixat =) Mötet bestod till största delen av information av ett nytt bonussystem som Åhlénskoncernen som enda företag har, det ni ; ) Och det är ett riktigt bra bonussystem det lovar jag!

Var hemma igen runt halv elva. Slängde i en tvätt och lade mig sen på soffan och sov en stund, var så sjukt trött!
Senare mötte jag upp Elin en sväng på stan och sen åkte jag hem till Tessan. Har inte setts på nästan 1½ vecka och det är riktigt illa för att vara oss! Vi gjorde tacos och satt och pratade en massa. Sen hyrde vi film; Brudens man. Så söt!
Tack för en supermysig eftermiddag/kväll gumman! Har saknat dig en massa!!!

Imorgon jobbar jag 12.00 - 19.45 så ni vet var jag håller hus ; )

Håller alla bitar på att falla på plats nu?

/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback