Inventering, naglar, tatuering...

Inventering... biiip antal, biiip antal, biiip antal, b... nehe, det gick inte, knappra in tusen siffror x ungefär 100 nagellack...
Ni hajar. Inventering stod på schemat hela dagen igår. Började 10 och tanken var att vi skulle inventera på kvällen men vi gjorde det på dagen istället, och tur var det för vi var klara runt kvart över sju - halv åtta. Iof hade vi slutat - förhoppningsvis, 22.30 igår kväll vilket vi inte skulle ha varit klara till.
Men inventeringen gick bra, dagen gick sjukt fort och vid halv tre gick Sabina, Elli, Ronny & jag till torget och beställde pizza, sen trängde vi ihop oss i vårt lilla personalrum och myste : )
 Jag fick gå halv åtta men väntade på Elli som fick sluta 19.45 (Sabina fick stänga ;)) så jag gick en sväng på Gina. Hittade en längre svart cardigan, ett spetslinne och en spetsklänning som tyvärr kommer lämnas tillbaka. Satt inte som den borde... eller kanske som jag ville.
Fick en massa mer tider för den här veckan, har ju inte fått schemat än. Imorgon ska Elli, chef-Anna och jag hjälpa till att inventera nere på stan så börjar 08.00 och när jag slutar har jag ingen aning om, haha!
Fredag jobbar jag 10.00 - 19.45 , lördag 12-16 och söndag 12-16. Jag och Elli hade tydligen bytt så att jag skulle jobba nu på söndag istället för henne, i somras, vilket jag hade glömt bort...Oooops. Tur att du påminde mig gumman! Haha!

Idag har jag varit och fixat naglarna :) Skitsnygga! Valde för en gångs skull ett färglack och inte fransk manikyr som alltid, det är ju trots allt höst så valde ett mörklila lack, skitsnyggt! : )

Nu ska jag snart skriva ut lite bilder och sen ta mig till Blue Lotus och visa Patrik vad för tatuering jag vill göra nästa vecka :) Kommer ju även fylla i min blomma : ) Är grymt taggad!
Senare idag ska jag möta upp Elin på stan för en lunch (hoppas jag på iaf) är så jäkla hungrig, hehe.

Nåväl.

/Dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback