Inventering & födelsedagskalas

Jocke, tack för att du fick mig att vakna till imorse! Var riktigt trött imorse när jag gick upp halv sju. Satte mig som vanligt en snabbis vid datorn innan jag hoppade in i duschen och hittade ett mail från Jocke =) Blev riktigt glad verkligen! =) Saknar dig killen!

Mötte upp Elli vid Sylvia halv åtta för att bege oss till Kicks på stan för inventering. Dagen flöt på bra och vi var klara runt 17.15. Nu får det fan vara nog med inventeringar på ett bra tag, jag är helt slut! Att jag dessutom har åkt på förkylning gör inte saken bättre. Var helt mör och kände mig febrig när Elli & jag gick hem. Hoppas det är bättre till imorgon för då ska jag jobba 10-19.45, sen till Elin och träffa henne och Erika och sen lutar det åt utgång.

Ikväll var syster & jag och firade Bubba =) Grattis! Ahhhhh! När vi satt hemma hos Bubba fick jag äntligen känna bebisen!!! Så jäkla coolt! Den liksom knackade på magen, helt underbart!!!!

Nu blir det snart sängen.

Ta hand om er, och kommentera gärna! Tycker ni börjar bli dåliga på det ; )

KRAM
/Dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback