Återigen märkt för livet! Så fint!

- Och jag fullkomligt älskar det nya tillskottet! Fan vad fin den är! Men fan vad ont det gjorde den här gången! Över revben & höftben och på magen kanske det inte är så konstigt? Haha! Fyllde även i mina blommor på bröstet med färg =)
Så: en ny, en borttrollad och en ifylld - på samma dag =) Perfekt!
Bilder kommer sen för just nu är båda insmetade med helosansalva så det står härliga till. Mitt motto har blivit att ska det va så ska det fan va, haha!

Elli följde med mig, sötsnutan =) Tack vännen! Även Sandra & Johan fick se mig plågas, haha. Stackars Sandra som tvingades kolla på mig först då hon skulle göra sin första då jag var klara. Min nya tog något mindre än en timme (den är nog större än ni tror, haha) och färgläggandet av blommorna tog max 5 min. Sen var det Ellis tur. Hon fyllde i sina vingar lite och sen var det Sandras tur, som skulle göra en kontur av ett lejon på benet.

Innan hade jag tagit ut xxxx pengar för att verkligen vara säker på att det skulle räcka - kan säga att det gjorde det och mer därtill, jag betalade 1700:- (!) Jag hade räknat med mer kan jag lova! Fick bättre pris för att jag är stammis =) Perfekt!

Efteråt gick vi ner på stan och åt och jag inhandlade en strömsladd till datorn, 600 spänn, kul!
Men men nu kan jag ju tillochmed flytta på datorn *ler*

Ta hand om er!
/Dess

Kommentarer
Postat av: Elli

Och jag e så superstolt över dig gumman!! :D

Du va så duktig. Det blev ju skitbra allting tillslut, är nästan lite avis för den va sååå fin:)

jag bävar inför min utbyggnad på magen kan jag säga.. gulp





KRAAMAR

2008-10-23 @ 21:03:31
Postat av: Lisa

gud vad roligt :D hur många tatueringar har du?



jag vill se bild sen:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback