Tider går fort när...

Redan onsdag... och snart torsdag. Tiden går så jäkla snabbt!  Igår jobbade jag 10-19.45, var massa att göra hela dagen så timmarna förflöt jättesnabbt. 10 timmar liksom bara försvann! Var ju löning igår (utom för oss inom Åhlenskoncernen och några få procent till som får lön den 15:e haha) och det var massa folk hela tiden och massor med varor att plocka upp, larma och få in på lagret.  Pontus och syrran hämtade mig efter jobbet, dom hade köpt med Max till oss så vi åkte hem och kollade på Äntligen Hemma och mumsade Max ; )


Då Anna Boss var sjuk idag också jobbade jag även idag, 9.30 - 17.00. Efter jobbet tog jag bussen till Tessan =) Hon bjöd på glögg och pepparkakor (med ädelost) - så gott! Och massa god mat som jag inte kommer ihåg vad det hette *ler*, Tessan? - och vin till det. Jättegott var det i alla fall =) Vi båda kände oss sjukt trötta och däckade ihop totalt i soffan framför "Vänner". Tog bussen som gick 20.35 hem (!) Astidigt! Men var sååå trött! Tack för ikväll, älskar dig stumpan!

När jag kom hem hade paketet med Tessan&Ellis julklappar kommit redan! Beställde i måndags kväll och har redan fått det! =)

Ta hand om er!

/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback