Underbar helg med underbara vänner! <3

Har varit en otrolig lugn helg denna vecka, välbehövligt efter den här veckan, haha!
I fredags jobbade både Elli&jag till stängning och efter jobbet cyklade vi till Max och åt, sen vidare till Coop för att handla lite och sen hem till mig. Kollade på det vi hann av Idol när vi kom hem vilket inte var mycket, haha! Sen hjälpte Elli mig att bleka utväxten, när blekningen hade suttit i en stund och den liksom förvandlades till lila blev vi lite oroliga för resultatet, haha, men det blev kanon =) Tack för hjälpen gumman! <3 Resterande av kvällen spenderade vi i soffan =)

Igår jobbade jag 10-17.10, sjukt trött som börjar bli en vana (blir galen!). Dagen flöt på relativt bra, var en del folk och så. Efter stängning cyklade jag till Coop och handlade till middagen och kvällen då Elli, Emma & Elin var bjudna på mys-&filmkväll =) Även Tessan var såklart bjuden men hon hade annat inplanerat *ler*, är så glad för din skull vännen <3   
Det blev tacos till middag *ler*, jag har verkligen noll fantasi när det gäller mat, tror de flesta kan hålla med om det? ...haha. Elli hade med sig massa filmer och till slut valde vi ut Djävulen bär Prada och senare kollade vi även på Heartbreak Hotel, har dock sett båda förut men tycker de är så mysiga =)
Tack så himla mycket för igår kväll tjejer!


Elin sov här till idag också, mys =) Eftersom det är helg så jobbade jag i vanlig ordning *skrattar*. Klockan ringde halv tio då jag försiktigt försökte tassa upp utan att väcka Elin som låg bredvid mig, jag lyckades rätt så bra tror jag! =)
Jobbade 11-17.10 idag och då det börjar närma sig jul så var vi fyra stycken som jobbade idag, vanligtvis är vi bara tre på en söndag, vilket var överflödigt. Hade typ räckt med två hela dagen. Var sjukt lite folk och jag var så jäkla trött fast jag ändå hade sovit många timmar under natten så dagen gick med snigelfart. Trött eller inte - ler och är glad gör jag i alla fall, men tiden gick inte att göra något åt... Nåväl. Till slut var klockan dags att gå hem =)


Åkte hem till Tessan direkt efter jobbet då vi gick till Grodan och beställde mat och gick sen hem till henne och kurade ihop oss i soffan och kollade på alla våra söndagsserier tillsammans <3 One tree hill - Gossip Girl - Ensam mamma söker, äkta tjejkväll! Tack för en mysig kväll stumpan!

Väl hemma var Pontus&syrran&magen härnere och kollade på tv (jag har fler, lite bättre kanaler än dom på övervåningen, haha! ;))

Hoppas ni haft en underbar helg!
Kram Dess

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack själv gumman!!!

Börjar ju bli en tradition så att säga :)

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback