Tingsgården & Sylvia

Det blev en riktig tjejkväll igår! Så jäkla härligt! Trerätters, skumpa och en massa prat och skratt. Helt underbart!
Tack tjejer! <3  
Emma begav sig hemåt runt halv elva och Jenny&Maria sov kvar här. Maria kunde skatta sig lycklig med att spendera natten i soffan medan Jenny&jag intog sängen. Två stycken som ligger å putar med baken och tar stor plats är kanske ingen jättelyckad kombination, haha! Men vi lyckades ganska bra ändå!

Gick upp vid nio imorse, fixade iordning oss och gick för att äta frukost på Tingsgården =) Vid elva fixade jag naglarna hos Millis, vilket verkligen behövdes, hade växt ut en bit så att säga! När jag var klart vid halv ett gick jag ner på stan och mötte upp tjejerna igen. På väg hem från stan stannade vi på Café Sylvia och fikade. Jättemysigt!
Sen tog vi en sväng till Underbara Hem där Maria skulle kolla på soffa.

Vid tre-halv fyra åkte de hem mot Nyköping & Stockholm igen. Sen dess har jag diskat sen middagen igår, duschat, skrivit och skickat in en arbetsansökan till VILA som ska öppna nere på stan. Sista ansökningsdagen är imorgon, så det var tur att vi gick förbi där idag =)


Har noll blogginspiration idag så detta får bli allt för idag!

/Dess

Kommentarer
Postat av: Elli

Du får inte lämna oss gråter

2008-11-04 @ 22:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback