Upp och hoppa Dess, det är jul...

Hade det riktigt tufft att ta mig upp ur sängen imorse när klockan ringde halv åtta! Jäklar alltså! Kände mig konstig i hals och näsa och var sjukt trött!  Kan de två första beståndsdelarna bero på att jag sover med öppet fönster precis ovanför huvudet? Elementet vid sängen är så jäkla varmt så fönstret måste vara öppet för att överhuvudtaget få nån luft. Och ja, jag har provat att skruva ner det men utan resultat... Hyresvärden! *ropar*

Nåväl. Tog mig upp och in i duschen till slut. Sen var det bara att fixa iordning sig inför jobbet. Kul att alla bekväma underkläder (läs trosor) ligger i tvätten! Speciellt då jag köpte ett par svarta jeans igår, Cheap Monday,  exakt -korvskinnsbyxor. Har tvättid imorgon så då kan jag hälsa mina älskade underkläder välkomna tillbaka till livet! Haha!
Nu vet ni det också, haha. Märker ni min ironi? Hoppas det... haha! Jag bjuder på humor i ett inlägg, grattis ni läsare! ; )

Jobbade i alla fall 9-18. Var dags att plocka fram alla julkartonger och pryttlar idag! Fasiken vad grejer, det tog verkligen hela dagen! Dock fick jag hela tre besök idag! Först stod Jocke upptryckt mot rutan när jag stod och paketade in en massa visningsex, så pratade med honom och träffade hans (tjej) (?) sällskap, jättesöt! =) Dom skulle äta lunch på Tuna och passade på att säga hej, det uppskattar jag galet mycket =) Senare kom syrran och magen in en sväng, och ändå lite senare tittade Lina in! =)

AH! Just ja! Fick lönespecen idag... Ronny såg inte alls orolig ut när han öppnade sitt medan jag mest av allt ville slänga det ifrån mig. Hade verkligen ingen aning om hur många timmar jag jobbat i oktober eller hur mycket jag skulle få ut...
Jag kan säga att jag blev riktigt överraskad! Jag hade jobbat 112 timmar och fick ut typ 4000:-  mer än vad jag vågat beräkna, det kallar jag lönebesked! Det blir fina julklappar i år, haha!
För att fira det hela, begav jag mig till Bergqvists skor och köpte skorna/stövletterna jag kollat på och velat ha i flera månader! Lovely!

Ikväll har jag roat mig med Roomservice och Grey's Anatomy =)

Idag är en bra dag!


/Dess


Kommentarer
Postat av: emma

jag mår väl sisådär, är helt mör i kroppen. =/

..o så magen som är som det är, väldigt tröttsamt!

hoppas du mår bra gumman! :)

planer för helgen?

puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback