Tisdag...snart helg ; )

Min plan för kvällen var att ockupera soffan hemma hos mig med Tessan, äta mat, dricka te och kolla på serie efter serie... Det var ungefär hur det blev... fast ändå inte, haha!

Syrran ringde vid halv sex kanske och sa att Jocke & Andreas var på väg över - kul! Hade precis duschat och såg rent ut sagt förjävlig ut, haha! Så det var bara att dra på sig kläder och damma på lite puder och kladda mascara. Laddade upp med mockarutor och te till killarna medan jag fixade maten; torskfilé med fransk fiskgratäng på *mums!* och potatis.
När Tessan kom åt vi och sen laddades det upp med ännu mer te & mockarutor, cola, nån konstig choklad som Pontus&syrran köpte i Karibien, chips och slutligen vin, haha! Blev en galet trevlig kväll ikväll =)

Nu är dessutom hela helgen bokad med festligheter *ler*. På fredag är det utgång med Erika&Elin som gäller, härligt =)
På lördag är det jobb till fem, fira mamma som fyller år, och sen ska jag tydligen på julbord på Harrys med syrran, Pontus, Söderholm och massa fler, senare på kvällen fick jag veta idag, haha! Trevligt =)


/Dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback