Sthlm med Elli

Gårdagen i Stockholm med Elli  var jättemysig =) Var uppe i Stockholm vid tolv då vi tog tunnelbana och sen buss för att ta oss till Smink&Perukmakaren. Efter det gick vi förbi Mariart, där Elli gick sin makeupartistutbildning, och hälsade på. Så jäkla mysigt! Lokalerna går inte att beskriva! Lite grottliktaktigt - skitsnyggt! Vi båda inhandlade lite smink där =)
Sen åt vi på ett jättemysigt ställe, därmedpasta. Jag åt deras lasagne och det var bland den godaste jag ätit! Dock slår den inte mammas... *älskar*    Därefter åkte vi in till stan igen och kikade i butiker =)
Inhandlade två linnen, varav ett med döskallar, smycken, nyckelring till min nyckel till jobbet (äntligen! Som jag tjatat,haha!),  rödlila slingor som ska dekoreras i luggen då jag känner mig extra kretaiv, knälånga sockor, chai-te, duschdraperi.... Tror jag fick med allt =) Kom hem vid halv tio, helt slut! Haha!

Tack för en underbar dag med dig gumman!
<3

/Dess


 


Kommentarer
Postat av: Elli

Tack själv underbarast! <3

2008-11-12 @ 23:41:39
Postat av: Elli

Tack själv underbarast <3

2008-11-12 @ 23:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback