Snälla - inga frågor, ingen sympati - bara lyssna (läs)

Jag har ett krav innan du börjar läsa detta inlägg - inga frågor!

Jag är trött på att känna mig nere och känlsan av att inte riktigt bli helt tillfredsställd med något gör mig galen! Känslan av att hela tiden vänta på det bakom hörnet gör mig galen! Kan jag inte bara vara nöjd med det jag har? Borde jag inte vara det? Vad fan är det jag väntar på!?

Det är enkelt att fixa så att utsidan ser bra. Fixa naglarna, fixa håret, makeup och nya kläder. Men jag kan inte ens svara på hur jag faktiskt känner inombords! Det är så enkelt att säga att man mår bra för annars blir det komplicerat.  Jag kan inte ens sätta ord på känslan som verkar bo inuti mig för tillfället så att säga att det är bra är det enklaste. När jag umgås med vänner & familj mår jag så bra men samtidigt finns det något som gnager i mig. Men jag vet inte vad det är och det är det som gör mig till en lögn. Jag vill inte ha den känslan i min kropp, jag vill att den ska försvinna, jag vill att någon ska ta bort den. Jag vill må så bra som jag borde med alla underbara som jag faktiskt vet tycker om och bryr sig om mig. Jag vill kunde förmedla känslan jag har av att ha er alla så nära. Jag vill men just nu känns det inte som om jag kan det. 


/Dess


Kommentarer
Postat av: Mel@

kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback