Pieces don't fit anymore...

Det blev en längre dag på jobbet idag än beräknat - vilket absolut inte gjorde nånting! Där finns hela tiden saker att göra så då kan jag inte låta tankarna skena iväg. Skönt! Dessutom jobbade jag med Elli & Karin, varför skulle jag vilja åka hem till en tyst lägenhet? Jobbade 9 - 19. Varorna kom vid fem, vilket är relativt sent så tänkte att vi skulle få undan åtminstone en kartong...innehållande 180 presentförpackningar som jag larmade, haha! Fanns att göra så att jag hade kunnat stanna längre men jag var så fruktansvärt trött så jag beslutade mig för att cykla hem.

Då både Elli & jag är lediga imorgon spånade vi på vad vi skulle hitta på imorgon och Elli kom på att vi kunde åka upp till Stockholm en sväng, komma ifrån Eskilstuna några timmar. Så nu är biljetterna bokade till imorgon (Elli fixade =))
Ser framemot imorgon! Ska bli så mysigt! <3

Ikväll känner jag mig hyfsad lugn och glad. Lika bra att ta sig i säng innan det blir annorlunda.

/Dess

Kommentarer
Postat av: Mel@

TACK...

Snällt av dig...



kram

Postat av: Elli

Tack för dagen i Sthlm gumman! supermysigt!!! :)



Tycker om dig så mycket vännen, du anar inte!



Massa Kramar

2008-11-11 @ 21:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback