När dag blir natt...

... haha!  =)


Hade satt alarmet på mobilen till åtta (?) imorse för att slänga i en tvätt och sen lägga mig en stund sen igen. Att säga att det gick sådär vore att ljuga vore mer ärligt att säga att det gick kasst! Satte om klockan ett antal gånger och tog mig inte ur sängen förrän runt tio! Tanken var ju god, haha!
Hann tvätta klart en maskin och få in det i torktumlaren för att sen slänga in ytterligare en  innan jag cyklade iväg till Tuna vid halv ett för att luncha med Elli =) Jobbade bara mellan 14-17 idag, haha. Detta bara för att vi skulle få undan varorna som kom igår men eftersom det inte var så mycket var de redan uppackade när jag kom men fanns att göra ändå =)
Elli slutade fyra men väntade tills jag slutade då vi gick och kollade på klockor. Är jättesugen på en klockan då jag inte äger någon användbar, och jag hittade en jättefin på Guldfynd! =) Lade undan den till imorgon då lönen når mitt konto ; )
Lade även undan ett lila linne på JC, kan tänkas att jag orkar lägga ut bilder imorgon ; )

Sen cyklade vi till Coop för att köpa brun toning till Elli (!) och blekning för att fixa min utväxt. Därefter svängde vi förbi Max för att få något i magen. Sen hem till Elli =) Hon är mörkhårig nu, väldigt mörk =) Jättefint! <3
Vi bestämde oss för att fixa mitt hår imorgon istället efter jobbet då vi båda jobbar till åtta. Jättesnällt stumpan!

Nu är jag åter igång och tvättar, har en del att vika så det är vad jag ska ägna mig åt nu.
...Och vänta på att Tessan hör av sig med en rapport!    <3

Kram Dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback