Mys =)

Sitter uppkurad i fåtöljen med täcke, laptopen i knät och Boston tea party på tv, mysigt =) 

Timmarna på jobbet gick sjukt fort idag, och då jobbade jag ändå 11-20. Ska även jobba imorgon då även Anna chef är sjuk, magsjuk hon också! Två som är sjuka i magsjuka och Elli är sjuk hon också med feber och halsont =/ Dock jobbade hon ändå, sötnötan. Så imorgon jobbar jag Annas tid; 10-19.45
Var Elli och jag som stängde och efter jobbet kom snälla Håkan och hämtade oss =) Tack!

Väl hemma ringde jag Tessan och pratade med henne ett bra tag, saknar dig stumpan! Gjorde nachotallrik *mums*, så jäkla gott och nu sitter jag som sagt här uppkurad i soffan.

På torsdag ska jag fan hem till mamma & pappa! Har inte varit hemma hos dom på hur länge som helst! Saknar dom och tjejerna! Skulle ha åkt dit idag men hoppade in och jobbade, sen jobbar mamma tisdag och onsdag, så på torsdag bär det av till skogen *ler*.

Fy vilket tråkigt inlägg det blev, men roligare än såhär blir det inte idag ; )  Haha!

/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback