Montering av cykellyse...?!

Vad jag trodde skulle bli några timmar på jobbet idag blev till några fler, haha! 8-16.30, Vilket inte gjorde mig något alls! Hade ändå inget speciellt inplanerat eller så idag och dessutom är det skönt att hålla sig sysselsatt och ännu bättre - få umgås med underbara, alldeles fantastiska människor! =)
Plockade upp massa fina julkartonger och sånt idag med =) Trodde inte jag skulle säga det, men det gav mig nästan lite längtan efter julen.

När jag slutade vid halv fem gick jag till Stadium för att köpa lysen till cykeln. Verkar som om jag gått kanske hårt de bestående delarna, haha! Monteringen var det värre med... Fick dock hjälp av Ronny med instruktioner om hur jag skulle montera på skiten men till slut gav han upp och följde med mig ut och hjälpte mig på med det, haha! That's how to do girls! ; )  Tack tack tack killen!
(Dock upptäckte jag att en av de bestående lysena, det fram, faktiskt funkade.... det gjorde det inte imorse!) Men men nu syns jag iaf och herr/fru polis kan inte bötfälla mig för att inte synas i mörkret, haha!


När jag kom hem hade syster och Pontus ätit kräftröra och det fanns kvar till mig, tack! =) Sen spenderade syster och jag (- och den lille med såklart=)) kvällen här nere hos mig och pratade massa, åt glass och myste medan Pontus var iväg å tränade. =) Älskar dig sis!

Idag har varit en bra dag! Jag hoppas att morgondagen kommer att kännas lika bra, men det tror jag =)
Ska förhoppningsvis tvätta (om det finns nån tvättid), sen ner på stan en sväng med Tessan <3 och senare ska Elin och jag ut =)

Ta hand om er - och påminn mig gärna vilka ni är ;)


/Dess

Kommentarer
Postat av: Jessica

Synd att ni inte skulle ut på lördag, det hade passat mig bättre. Lovar att jag hänger me nästa gång! Men hoppas att ni får det kul ikväll! Kram

Postat av: Sofia

Jag vet inte om jag skrivit här förut, så det kanske inte är nån påminnelse direkt, men jag är här inne och kikar ibland! :)



Hoppas allt är fint med dig!

2008-11-08 @ 23:43:33
URL: http://fiian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback