Ledig med allt vad det innebär

Pappa ringde vid halv tio imorse och ville ha tips vad han skulle köpa till mamma i födelsedagspresent. Jag är så dålig på sånt! Föreslog några saker, vad kan inte avslöjas här om mamsen läser ;)
Man kan ju tycka att jag borde ha gått upp då, men icke! Nästa gång jag slog upp ögonen var klockan nästan tolv *hoppsan!*

Dock har jag fått en del gjort idag, trots min sena uppstigning. Tvättat/tvättar fortfarande och bakat inför min födelsedag (och jul) - kolakakor och sockerbullar med saffran =)

Nu är det dags att grädda bullar, uppdaterar kanske senare!


/Dess

Kommentarer
Postat av: Sara

Heeej, gumman! År och dagar sen känns det som!

Det är bara bra med mig, dock lite deppig över den här kylan. Med dig då?

Jadu, jag pendlar fram och tillbaka till västerås varje dag, där jag nu går i skolan. Du då? Vad ahr du för dig nu för tiden?

2008-11-21 @ 09:25:55
Postat av: Therese

Saknar dig gumman!!!

Hoppas du har det trevligt ikväll

Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback