Ledig dag och allt vad det innebär

Hade sovmorgon ända till halv elva idag, så skönt! Kände mig för en gångs skull utvilad när jag vaknade - det var inte igår! Diskade och fixade lite hemma och gjorde mig sen iordning för att möta upp Elin på stan =) Jag lyckades faktiskt inhandla två julklappar! En till Tessan och en till Maria, brorsans tjej =) Well done Dess!
Var inne på Kicks och pratade lite med Elina, butikschefen på city, hon slutar nästa vecka =/ Så jäkla tråkigt, hon är en så himla härlig människa.
Åt lunch på Reetro där jag beställde kycklingspett och klyftpotatis... kul att ja typ åt nån tugga av kycklingen och några potatisklyftor... Usch! Kycklingen smakade som den luktar rå och potatisen var knappt färdig. Jag är inte speciellt kräsen när det gäller mat men det där var fan äckligt! Dock sa Elin att det brukar smaka bra, men för mig får de underkänt.
Vi hade i alla fall en jättemysig dag <3

Väl hemma tände jag massa ljus och bakade, haha! Sen kom mamma&pappa&Amber över =) Även syrran&Pontus såklart =) Massa mys! Och på onsdag kommer mamma&pappa få sig en liten överraskning på morgonen ;)
Vad avslöjar jag på onsdag ; )

Jag har nog inte riktigt fattat det än men snart kommer det att finnas en liten knodd här i huset, så jäkla mysigt <3
That's right, jag ska bli moster! - och en bra sådan! Haha!


Kram
/Dess

Kommentarer
Postat av: emma

bästa! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback