Längtan efter någon...

Nu sitter jag här igen... med den förbannade ångesten eller vad fan det nu är... Ska jag inte klara av att vara ensam längre? Hela helgen har det varit någonting hela tiden, full fart, men så sitter jag plötsligt ensam och ja... Ångest?
Jag orkar inte... jag vill vara stark men det går inte alla gånger. Men ni ska veta att jag försöker! Tur att jag har jobbet som tar upp min tid, utöver min schemalagda tid hoppar jag på alla tider utöver som finns, om någon är sjuk, vill vara ledig eller så. Allt för att hålla mig sysselsatt och slippa att "bara vara". Tack underbara vänner som finns här för mig!¨

                                                                                                                                                                                                       Nåväl.


Jobbade till 18 i fredags, sen handlade jag lite inför kvällen innan jag åkte hem till Elin där också Erika var. Kände mig så sjukt trött men kom igång lite efter ett par glas vin. Kollade på Idol, pratade och myste. Vid elva kläckte Elin ur sig att hon ju hade singstar, så det blev på med det =) Sen blev det Nybron där det var sådär... helgen innan löning = kasst med folk. Men Elli och hennes två kompisar var ju där så kvällens höjdpunkt blev att träffa dom =)  Sov hemma hos Elin och sen var det bara upp och jobba på lördagen igen.
 
Hade kvittotävling med Kicks på stan tills i fredagsoch de ledde - ända till - i fredags, haha! Vi slog dom! Jag hade en kund som handlade för 3300+ ; )

Igår efter jobbet var det snabbt hem, duscha och göra mig iordning inför kvällen. Skulle vara hos Andreas vid sju-halv åtta och sen till Harrys på julbord =) Blev en relativt kort (då bebisen inte ville vara still och jag var jättetrött) - men trevlig kväll.
Somnade i stort sett på en gång då jag lade huvudet på kudden vid tolv, helt slut! Vaknade sen av mobillarmet som ringde imorse vid halv tio för att ta mig upp och jobba. Syster var gullig och skjutsade mig dit *tack*
Efter jobbet gick Elli&jag till Max och åt *mums* och sen tog vi bussen hem. Är så glad att jag träffat dig gumman! Du är så bra!
Väl hemma hade Pontus bakat jättegoda bullar, så fikade med dom och myste framför tv:n =)


Saknar mamma&pappa! Hoppas på att jag kan åka dit på tisdag, om Anna blir frisk.


/Dess


Kommentarer
Postat av: Elli

Och jag är så glad att jag har träffat dig sötnöta! <3 massa pussar

2008-11-23 @ 23:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback