Försöker hålla mig sysselsatt...

Söndagskväll. Söndagsångest? Ja för att jag sitter här ensam, men inte den sedvanliga söndagsångesten som människor har. Just nu känns jobbet som terapi för mig. Där finns hela tiden något att göra och jag kan tänka på det och ingenting annat - jag försöker i alla fall. Därav har jag satt upp mig på extratider den här veckan som kommer. Är bara ledig tisdag och då ska jag träffa Elli <3


Idag jobbade jag 11.30 - 16.30, och det var så skönt =) Känner mig så sjukt hemma på jobbet att det är svårt att förklara!
Tessan skickade sms och frågade om jag vill komma över och äta och kolla på tv efter jobbet vilket var givet att jag ville =)
Mötte upp henne vid Ica Nyfors, köpte grillad kyckling, halloumi och grönsaker, haha! Det är det nya för oss ; )
 Tack för en jättemysig kväll gumman! Uppskattar verkligen ditt sällskap! <3

Ska väl snart kila i säng, jobbar 9 - 17,18 någonting, beroende på hur mycket varor det kommer.

/Dess 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback