Back on track?

Det känns lite som om jag är på rätt spår igen... jag känner mig gladare och spralligare än på länge. Jag antar att förklaringen till det är att jag verkligen har försökt sluta tänka och analysera allt så förbannat mycket. Jag kan inte rå över allt som jag önskar och jag kan heller inte påverka saker så som jag önskar ibland. Saker händer av en anledning och alla gånger kan man tyvärr inte få svar på varför, det är riktigt jobbigt men samtidigt kan man inte hänga upp sig på det alltför länge, man måste gå vidare.  Jag vet inte hur jag har känt eller känner kring det men jag vet att jag inte kan påverka något så länge jag känner som jag gör - dvs - hur känner jag?

...Det är skillnad att vara kär i en person eller i en situation... Men skillnaden är svår att urskilja i känsloperspektiv...


/Dess

Kommentarer
Postat av: Elli

Vad skönt gumman! :-D Du vet ju att du har vänner att prata med, som lyssnar om du vill prata av dig! Tycker om dig så <3 puss

2008-11-17 @ 22:46:48
Postat av: Jessica

jag har också en tendens att tänka för mycket och överanalysera allt. Så välkomen till klubben ;) hehe. Är det något så finns jag här om du vill snacka! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback