Adventsfika med kollektivet <3

Dagen på jobbet gick relativt snabbt idag med. Dock var det inte så mycket folk då det ju var julskyltning på stan och julmarknad i gamla stan. Hade varit mysigt att gått på... men men. Kommer fler tillfällen =)

Stannade på Coop på vägen hem för att handla halloumi *ler* och så köpte jag två julstjärnor som nu står i vardagsrumsfönstret =) Väl hemma släpade jag upp julstjärnorna från källaren så nu står dem uppe, massa mysigt =)
Sen gjorde jag iordning halloumisallad och sen kom kollektivet och Söderholm på adventsfika och söndagsmys =)

Nu är jag åter ensam och känner att sängen lockar otroligt mycket så jag kan vara lite utvilad imorgon bitti för imorgon väntar åter jobb, 10 - 19. Hoppas hoppas hoppas att dagen går snabbt. På tisdag blir jag kryssningsgammal *ler* ; ) 

To do 

Måndag: Jobba
Tisdag: Fyller år ; )
 Onsdag: Jobba
Torsdag: Träffa
Jessica & Joanna
Fredag: Jobba och julbord med jobbet
Lördag: Jobba
Söndag: Jobba


/Dess

Kommentarer
Postat av: Jessica

har du snackat med jonana?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback