Livets glada dagar!

Tiden går sjukt snabbt när man har roligt. Men ändå hinns det med en hel del!

Skulle ha gårr på Kommunals medlemskurs torsdag och fredag men när jag vaknade på torsdagsmorgonen efter ca 4 timmars sömn var jag sådär yr som jag har haft problem med förut. Så det blev ingen kurs för mig den här gången men anmälde mig till nästkommande.

Mamma och jag var och hälsade på mormor på torsdagseftermiddagen. Kändes bra att hon kände igen mig fast jag inte har träffat henne på flera månader, hon presenterade stolt mamma och mig inför personalen och några boende: " Det här är min dotter och dotterdotter" och så log hon helnöjt :) Underbart! Dock var det jobbigt att se hur mycket hon gått ner. Jag som inte har sett henne på länge såg att hon hade tunnat ur en hel del. Men eftersom jag har jobbat på boende så vet jag orsaken, och det är inte brist på mat eller så. Ålderdom och sjukdom gör sitt...=/

Fredagen tog jag ut sömn för två dagar, vaknade.... efter tolv, hehe! Cyklade till Emma för lunch och filmmys vilket resulterade i en jättegod lunch som Emma svängde ihop och en galet bra film, som säkert de flesta utom jag redan har sett, haha: American Beauty.
På kvällen gick syster, Pontus och jag till Söderholm för att spendera kvällen där (och tydligen kolla på hockeyn vilket Pontus kläckte ur sig på vägen dit, haha!). Blev en grymt trevlig kväll, dock somnade syster och jag på soffan medan killarna kollade på hockeyn, haha! Jag var med fram till Kanada ledde med 4-3 (?), då blev det alltför pinsamt och jag bestämde mig för att slippa se mer.
Vid halv två var det dags att gå hem... Jäklar vad det regnade! Vi var blöta från topp till tå!

Igår städades det på Hellstedtsgatan både på övre och nedre vångingen :) Sen åkte syster och jag en sväng till Jysk och sen vidare till Växtriket. Hittade massa rosa prylar till köket ;)
Sen hem och kollade på Sex and the city .
Runt halv åtta skjutsade syster mig till Emma där jag i stort sett kom och vände eftersom vi skulle gå till Tessan direkt för middag och viiin :) Senare blev det givetvis Nybron :)

Helt underbar kväll! - från början till slut



Kommentarer
Postat av: Sandra

Tänk vad bra liten världen är. Tjejen längst till höger är en av mina bästa vänner (Sanna) och Therese har jag även träffat. Sen vet jag ju vem du är, Mina kusinerns kusin. Kram sandra

2008-05-27 @ 10:01:19
Postat av: Dessan

Hej Sandra!

Haha, åh vad roligt! :)

Vad heter kusinerna?



Kram Dessan

Postat av: Sandra

Jessica, Cicci, Kristofer och Patrik. Kusiner på din pappas sida! Vi var ju i princip släkt när Kurt och Liliann var gifta, he he =). Ha det bäst! Kram Sandra Ps. tycker om att läsa din blogg, du skriver bra!

2008-05-27 @ 14:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback